Video när jag dansar

Ni ville se video på när jag dansar. Så varsågod ! :)
 
 
( ni ser mig säkert på när jag dansar disco i gruppen, för jag har zoomat in på mig och emma då som står längst fram, på hiphopen har jag gråa stora mjukisbyxor och en lila stor tröja med något grönt tryck på )
 
Failade totalt på famehoppet men de ser mycket bättre ut nu hoppas jag. Tänkte att det var passande att visa dessa filmer nu då jag åker till västerås imorgon. Tävling på lördag ! Tjoooho. Kommer bli så fruktansvärt roligt. Bo på hotell, dansa, umgås med alla tävlingsdansarna och bara leva livet liksom. 
Har laddat upp med massa bananer, sallad, godis ( naturgodis !! ) och lite annat som kan vara bra att ha med sig.
 
Kommer stanna hemma från skolan imorgon för att plugga så mycket som jag orkar och sedan bara packa och göra mig iordning på alla sätt och vis innan klockan 14:00 för då går bussen .
 
 Har precis kommit hem från dansen, hunnit äta den goda och nyttiga kvällsfikan också. Så nu ska jag köra styrka och stretcha. 
 
 Ha det bra!
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0