Mitt hår - frågor och svar

Hejsan hejsan !

Ligger i soffan på skolan och hungrar ihjäl . Längtar tills jag kommer hem och får mig en kopp kaffe, behövs idag !

Eftersom att ni är så nyfikna... Det rullar in frågor, mejl , sms osv varje dag angående mitt hår . Så nu tänkte jag att jag skulle dela med mig lite av frågorna och svara så gott det går. Jag uppskattar verkligen att ni frågar så
Mycket, fortsätt så ! Men tänk som sagt gärna på att kolla upp ifall jag redan svarat på den frågan .. Blir så jobbigt annars !

Nu kör vi !

1. Ditt hår har blivit så långt på sistone, du klippte det ju typ nyss?
Svar: ja du har rätt, det växer som ogräs ! Men senast jag klippte mig klippte jag inte alls så mycket ... Fast då kändes det som om jag klippte av hur mycket som helst . Men ja, det bara växer och växer !
2. Älskar ditt hår, vad gör du för att hålla det så glansigt och fint ?
Svar: tackar ! Ja, alltså jag vårdar mitt hår ganska mycket . Jag använder alltid skyddspray innan jag plattar håret och jag brukar smörja in topparna med en inpackning som gör topparna glansiga plus att den tar bort kluvna toppar . Och såklart schampoo och balsam då, kan visa bilder någon dag på mina hårprodukter eftersom det verkar vara väldigt intressant ?
3. Har du färgat håret någon gång?
Svar: jag har aldrig färgat håret, bara tonat!
4.Hur ofta klipper du dig ?
Svar: inte alls ofta, högst 2 gånger om år hos frisör och kanske 2 gånger om år själv också.

Det var några frågor!

Puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0