mina framtidsplaner

Godkväll!
Kom precis in genom dörren. Efter att jag varit och fotat på balen så drog jag och mamma vidare till Pause för en pratstund. Vi delade på en sallad och en efterrätt. Gudomligt gott var det. Vi pratade också väldigt mycket. Bland annat om mina framtidsplaner ... om det blir så som jag planerar .. så skulle det bli hur bra och nyttigt som helst... alltså nyttigt så menar jag nyttigt för mig och min framtid. Vet inte om jag ska berätta om mina framtidsplaner för er än? Vad tycker ni? Vill gärna höra vad ni tycker och tänker om dem, men skulle ni tycka att det var roligt att jag berätta för er om mina framtidsplaner nu. Eller är det ointressant?
Imorgon blir det först skola. Sedan blir det shopping med mammsen. Blir alltid så mycket gladare av de!
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon.
puss

Kommentarer
Postat av: elin

ja berättaaaaa ! ^^

2012-05-31 @ 20:05:02
Postat av: Anonym

Berätta! :)

2012-05-31 @ 20:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0