Hemma

Hej igen.
Var på skolan i knappt en timme. Fick sjukt ont i magen och var tvungen att gå runt och runt hela tiden. Till slut valde jag att åka hem. Hade lika igår kväll ett tag, men det gick över. Så jag får hoppas att detta går över snabbt nu. För i helgen då jävlar !!
Håller på att spola i vatten in badkaret, så ska lägga mig där en stund. Måste koppla av lite innan tävlingen. Peppa peppa pepppa!
Fick en fråga om jag aldrig äter godis, chips, dricka osv.
Svaret på den frågan är, jo. jag äter det. Men inte alls lika ofta som förut.


Måste packa klart sen också. Och försöka få i mig lite lunch..
men vi hörs senare.
Puss
saknar min gos...

Kommentarer
Postat av: olivia

hej, hur menar du med saknar? är det inte din hund längre? hoppas det inte var en dum fråga..

2012-05-17 @ 22:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0