midsommarafton imorgon ...?

Gud vad tiden går fort. Det är liksom midsommarafton imorgon. Idag kändes det verkligen som sommar i alla fall. Solat som tusan idag, både på konfan och efter. Nu tänkte jag berätta lite om inatt och idag. 
 
Somnade ganska snabbt inatt. Direkt när jag la mig på madrassen nästan. Med musik i öronen och gosig sovsäck. Men vi fick typ inte sova före 12 för då skulle vi ha något orgelspel..? Haha. Innan vi la oss utforskade vi kyrkan lite. Filmer kommer någon annan dag. 
Vaknade av att jag skakade pågrund av att det var så otroligt kallt. Men vi åt frukost och fixade oss lite innan vi repeterade lite inför söndagen och så. Sedan åt vi lunch. Blivit övergödad med mat hela helgen. 
 
Efter lunchen minns jag inte riktigt vad vi gjorde.. tror vi repeterade en gång till innan vi alla gick in till stan. Köpte massa glass och satte oss i solen och bara njöt. Så underbart !
 
Slutade sedan nere på stan, och då var mamma Leon och Mathias i badhusparken så jag gick till dom en stund. Lekte med Leon och så. Filmer kommer någon annan dag.
 
Gick sedan upp till pappsen. Duschade bytte om och sedan kom Julia. vi gick runt en stund på stan innan vi begav oss till Odensala. Var på gården, träffade massa underbaringar, hände med dom, tävlade lite, myste, solade, pratade, dansade, dampade, roade oss, skrattade.... osv osv.. Och i odensala var jag till 11 ungefär då det blev så kallt och jag är jättetrött ...
 
Haft en underbar kväll och dag. Med mycket skratt och sommarkänsla. Även ätit rabarber... mumms !
 
Nu kommer massor med bilder från de senaste konfadagarna, inatt och idag ( igår, klockan är över tolv men skitsamma ) .
 
Puss
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0