hinner liksom inte... - sommarlov!!!

Går inte att beskriva hur skönt det är med sommarlov.
Vaknade upp brevid honey, drog sedan till skolan. Åt frukost där, också fick vi betygen. Tio slutade dagen och då stack jag till storsjöskolan och var där med wonderful people . Följde sedan med Julia hem. Somnade där också. Sedan kom Elliot dit en stund innan jag drog hem.
Igår efter skolan lunchade jag med världens bästa mormor. Mycket trevligt. Fick även en konfirmationspresent. Konfirmerar mig ju snart :')
Avslutningen igår kväll var rätt så seg.. fick inte någon sommarkänsla alls... typiskt...!
Förlåt för dålig uppdatering. Men nu är det sommarlov och då är inte bloggen det första jag prioriterar liksom.
Sticker till Odensala ikväll med Bästavän.
Kvällens outfit :
Ha en bra kväll!
Bilder från igår kommer senare ikväll..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0