Cozy evening

Godkväll allesammans !
Ligger i min säng helt utmattad och planerar lite inför imorgon.. hihi!
Kom hem runt kvart i tio från Odensala. Var där med Denise. vi gick runt och träffade folk, pratade, kollade på fotboll och lite sådant. Väldigt mysigt. Inte så ofta jag träffar vännen så mycket nu för tiden... love you.
Ska alldeles strax träna lite och sedan mysa ner mig i sängen och lyssna på musik.
Fick en kommentar där det var någon som undrade hur jag orkar träna så mycket.
Jag älskar att träna. Jag tränar varje dag. Gör jag inte det så får jag ångest.
Det som får mig att aldrig tappa orken, är resultatet.


Har cyklat som en tok idag också.. Cyklade till skolan. Sedan till frösön. Från Frösön hem till Ås igen. Här snackar vi om jobbigt !
Hade på mig shorts någon timme idag också efter skolan. Då jag och mamma gick på en promenad.. ruskigt kallt...
Hörs imorgon!
puss

Kommentarer
Postat av: Fannyy

den sista bilden var jättefin :)

2012-06-17 @ 22:42:51
URL: http://sarskild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0