Morgonfix ♥

Godmorgon på er !
 
Vaknade för kanske en timme sen.. har ätit frukost och nu sitter jag hemma själv med Leon. Ska vara barnvakt en liten stund till. Men sedan ska jag börja fixa mig för en dag på stan med brudarna. 
 
Igår fick jag en kommentar, det var någon som undrade vart vi ska imorgon..
Och just nu vill vi inte gå ut med det. för det är lite hemligt.. Men uppdaterar er på fredag när vi kommer hem om vart vi vart och så där, med massa bilder också ! Jag längtar som en tok, vi åker redan imorgon bitti, vid 6. Och åker hem sen på natten om vi inte ska sova över då förstås.. allt är inte riktigt klart än. Men det kommer bli hur bra som helst hur vi än gör ! ♥
 
Kommer visa dagens outfit och så senare idag . Så kika in i eftermiddag vetja ! 
 
 
Ha en bra dag !
 
Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0