shopaholic

Idag har jag firat kusin som fyllde sex år. Fikade och hade det allmänt mysigt. 
Har även vart på stan med Julia (min större kusin ). Shoppade loss. Haha.
 
Jag börjar bli sjuk. Riktigt förkyld. Så stannar hemma i sängen ikväll framför the hunger games som jag och kusin skulle se inatt egentligen. haha! Men det blir mysigt :)
 
Detta köpte jag idag :
 
 ( den blåa västen köpte jag för länge sedan )
 
+ ett USB.
Riktigt nöjd med alla plaggen.
 

Tänkte visa lite bilder som jag inte visat än och några bilder från idag!
 
 
vi hörs.
 
puss
 

Kommentarer
Postat av: Alma

Hej! Jätte snygga kläder! Vart köpte du den gråa stickade koftan? Kan du skriva det i bloggen så jag ser svaret haha ;)

2012-08-20 @ 21:00:31
URL: http://merlinsbeard.devote.se
Postat av: Anonym

vart har du köpt den hel gråa koftan finis ? :)

2012-08-21 @ 00:15:18
Postat av: felicia

vart är ALLA tröjorna köpta? :)
svar gärna i ett inlägg haha!

2012-08-26 @ 14:46:54
Postat av: alice

vart är alla tröjorna köpta cch hur mycke kosta dom? :)
skit snygga! (svara i ett inlägg taaack)

2012-08-26 @ 14:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0