morgonpigg eller vaddå?

Godmorgon !
 
Fattar inte riktigt vad jag håller på med? kliver upp 7 på sommarlovet? haha.
Har i alla fall nyss gjort frukost åt mig och Farmor. Och vattnat blommorna. 
Senare idag kommer Emmsa hit, vi ska göra dans. Sedan ikväll åker jag till pappa. Så jag måste packa idag också. Ikväll ska jag även träffa min saknade kusin och prata om allt och mycket mer ;)
 
Tror jag sticker ut på en morgonpromenad snart också. Haha, ni anar inte hur pigg jag är? 
 
Tobbe var här till strax innan 12 igår. När han gått bakade jag kladdkaka med joakim och hans kompis. Åt dock inget av den, duktiga jossi.
 
 
var väldigt ego igår. man har sina stunder ;)
 
söttobiii.
 
Nej nu måste jag sätta igång !
 
Hörs senare !
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0