My life

Gissa vart jag är nu?
Haha, på bussen !

Workshopen gick faktiskt bra, blev lite förvånad att det kom så mycket folk ..
Efter Workshopen åkte jag med farmor hem till henne, åt en macka och pratade lite . Älskade farmor, du är obeskrivlig.

Var på gården en sväng också ikväll, hade egentligen inte tänkt att dra dit för att jag är så trött och på dåligt humör . Men åkte dit i alla fall .... Och kul var det allt .

Men nu är jag i alla fall påväg hem från dansen . Och när jag kommer hem blir det att träna magen och stretscha. Händer inte så mycket Annat i mitt liv just nu. Haha!

Hoppas ni sover gott inatt, bjuder på några bilder från idag!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0