Min helg

Godkväll allesammans!
Just nu sitter jag i min säng och dunkar lite musik, härligt !
Har dock väldigt ont i bröstkorgen och i halsen. Är förkyld, var det redan i fredags men det har blivit värre efter tävlingen och allt.
Jag har haft en underbar helg i Västerås. Tog inga många bilder alls. Hade inte tid.
Men de flesta är nog mest intresserade av att höra hur det gick? Och jag kan säga att jag är sjukt förbannad.
Singeln gick väl bra, kom 7  av 16 tävlande. Paren fick vi däremot aldrig dans för att det blev ett missförstånd så vi missade alltihop. Så eftermiddagen igår bestod av tårar, sett fram emot att dansa par med Emma på jag vet inte hur länge? Aja, vi taggar SM i Göteborg i alla fall !
Hade ändå väldigt roligt, skrattat som en jag vet inte vad både fredag och lördag kväll. Puss på er (ni vet vilka ni är ) .
Idag när vi kom fram till Östersund så hämtade vi först ut mina och Emmas skor som vi beställde förra veckan. Sååå gryyyyyyyymmmmmmmmmmmttttt snyyyyyggggggaaaaaaa !
11,5 cm klack. Check !
Har precis packat upp allt och ska snart krypa ner i sängen. Blir hemma från skolan imorgon !
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick du prick i singeln ? :)

2012-04-01 @ 23:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0