vart köpte du ponchon?

Ponchon är från Gina, Emma :')
goddagens !
Hade en grym kväll igår.
Jesper och Jens kom till mig igår vid 6, och halv 7 började jag dra mig bort mot gården. Mötte upp Emma och Tobias.
Sedan var det dags för tårtbakartävling, vi vann inte men kul hade vi. Massa sköna människor var det där igår, en av dom bästa kvällarna på gården måste jag säga ! Jesper, Oliver, Robin, jag och Johan drog hem runt 11 då Gården stängde. Sov hos Farmor i natt.
Bilder kommer.
Idag har jag och Farmor varit på Lillänge.
Köpte ett par skor och ett pannband!
Ikväll ska jag till Jesper, ska förmodligen sova hos han i natt.
Men vi hörs något mer, nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad.
pusshej

Kommentarer
Postat av: clara

hej, vart köpte du pannbandet? :)

2011-09-10 @ 17:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0