Mina syskon

Jag har fått frågan hur många gånger som helst att jag ska göra ett inlägg och visa mina syskon. Jag har sammanlagt 7 syskon. Men tänker bara ta mina "riktiga" syskon idag, Jakob och Joakim.
Joakim är 12 år. Han är blond, kort och smal. Han och jag har hållt ihop sedan han föddes. När jag var väldigt liten, kanske runt 5? Brukade jag klä på honom och mata honom osv. Jag var hans lillmamma.
Nu är han en liten skitunge som alltid svarar för sig själv, men dra balla i lösgrusa vad smart han är. Ibland slänger han ut något ur munnen som får en att hålla munnen stängd resten av dagen.
Jag och Joakim vet typ allt om varandra. Jag kan inte hålla saker för mig själv när det gäller Joakim för han listar ut direkt om jag har någon hemlighet. Men som sagt, jag älskar Kimmie, han är bäst !♥
Jakob är världens snyggaste storebror. Han är grymt rolig och vill alltid busa. Han är 18 år och lever sitt eget liv om man säger så. Jakob och jag har alltid roligt tillsammans och även om vi bråkar lite då och då kommer han alltid och pussar på mig efteråt och ibland bjuder han till och med på lite popcorn? :D
Jakob går på wargentinskolan i trean.. så han tar studenten 2012!? Tiden går så fort.
Jag älskar dig bubben, min lilla Jakii ! ♥
Nu ska jag lägga mig i sängen och förbereda inför utvecklingssamtalet imorgon.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0