Torsdag den 3 mars 2011

Hello everybody :)
hur mår ni idag då?`
själv mår jag toppen, är hur mätt som helst.

Lite om dagen :)

efter skolan drog jag ner på stan med MIkaelagumman och william, vi köpte godis o lite sånt där.
sen mötte jag upp Molly, och var med henne ett tag ! ♥
Mamma och jag gick sedan runt och kollade på skidor och stavar till mig. Vrat ett par k2 skidor, inter speciellt snygga.. svart och vit men det får duga :)

sen drog jag o mamma till ängsmon, hämtade bl.a upp Micke .
Mamma skjutsade oss sedan till morfar, vi åt pannkaka där.
Sedan kom Petra ( kusins mamma ) och hämtade upp mig Lily och Micke hos morfar.
Också åkte vi mot Julias skolsak.

Pjäserna ägde ♥

Dagens outfit såg ut såhär idag ;





Nu ska jag framkalla lite bilder.
så vi hörs imorgon ! ♥

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0