ställt om klockan?

Godmorgon sköningar :)
har ni ställt om klockan?
det är ju faktiskt så att sommartiden börjar idag!
Jag känner att jag håller på att bli sjuk, ska hoppa dansen idag.
Också ska jag och Linn träffas istället hemma hos mig, kanske. Och träna och bygga på the dance.
Dansen ska egentligen vara klar idag, och våran är inte det.. så det är också därför hoppar vi dansen idag :)

Jág somnade OCH  vaknade av Justin Bieber i mina öron . ♥
Nu ska jag ta och göra mig lite frukost.
Men förresten, var på stan igår med Mormor.
Köpte en ny väska..
Hade en rosa förut, men den är sjukt utsliten så jag köpte en ny likadan fast en svart!
puss puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0