Planering

Godmorgon ! :)
ska snart börja fixa mig inför ännu en tråkig skoldag. Dock slutar vi tio i ett idag, det är ju najs ! :)
Efter skolan idag ska jag nog direkt till stan, i think. Och sen kanske det blir ridning ikväll.. vet inte riktigt om jag orkar...
Imorgon, då blir det ju först skolan såklart.. sen ska jag sova hos min mormor.
Får se om jag drar till gb, eller till gårn innan :)
På lördag ska jag förmodligen vara med Carro, och Julia. Mina babes ju.
Och på söndag är det dans, och nu är jag och Linn klar med dansen så JIPPIE, nu är det bara att träna in stegen så det sitter riktigt totalt, och sen ska vi börja med kläder...
Men vi hörs !
pussshej
bjuder på lite gamla bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0