the last song

hej igen.
Ligger och myser i sängen, julia har åkt hem. och nu tänkte jag bjuda på lite bilder från igår.
haha töntiga vi är.. jag vet!
nu ska jag fortsätta surfa runt lite.
imorgon blir det stan, vara med Moa och träffa folk.
men vi höres.
puss

till min bästavän :

Jag älskar dej så otroligt mycket, du är den människan som jag kan prata med i alla lägen, den som förstår mig och ser mig på ett sätt som ingen annan gör. Du är den tjejen som har humorn som man bara älskar, talangen att få en på bra humör hela tiden. Jag har aldrig vart med om något så bra som dej. Du är min tvillingsyster, jag ser mig själv i dej, allt du gör och allt du säger. Vi tänker samma, jag vet inte om man ska ta det som ett tecken?  vi klarar allt tillsammans.. Du är den absolut bästa kompisen man kan ha. Och kära du, jag vill verkligen inte förlora dej.. Då vet jag inte vad jag gör. Allt med dej känns rätt, och du får mig på bra tankar all the time. Jag älskar dej bruden. Julia Sjödin. min ängel

Kommentarer
Postat av: julia

åå, josefine jag vet inte vad jag ska säga.

jag börjar fan grina när jag läser de här.

allt du skrev om mig det är du för mig och du ska veta hur mycket jag älskar dej, jag vet inte vad jag ska göra om jag förlorar dej, du är den bästa tjejen som jag någonsin har mött och den bästakompisen som man kan ha, min tvillingsyster <3

du är bäst ingen annan kommer att kunna få mig som du har mig, ingen kommer att kunna ta mig ifrån dej du är det bästa jag har. <3

2011-06-16 @ 11:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0