jogga bort all mat

Hello.
Har nyss ätit två stora hamburgare och fick en idé. Jag ska gå ut, i solen. Hitta ett ställe där jag kan fota. Fota massor, tills batteriet lägger av. Men jag måste ju ta mig till denna plats också? Och nu tänkte jag såhär. Jag sätter på mig mina träningskläder, träningsskor osv. Och sedan taggar jag inför antingen en spring, powerwalk eller en gå tur. Ska jobba bort all denna mat jag käkat denna helg. Är helt proppmätt, och jag kan säga det att igår när jag vakna. Jag var inte hungrig. Inte på hela dagen, för att jag åt så mycket på midsommarafton.  Men nu jäklar ska det bort. Och imorgon ska jag börja med stretching igen. Hur stel som helst, men nu ska jag ta igen allt jag tappat från när dansen slutade, så när dansen börjar igen..  DÅ ÄR JAG  I TOPPFORM !
ÖNSKAR ER EN HÄRLIG DAG !
PuSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0