grym dag

Hej !
Kom hem typ nyss.
Började dagen med att möta upp Moa på stan . Vi gick runt och snackade, hade det grymt mys. Efter ett tag gick vi till frösön och var med Christian och Alex. Sen gick alla vi fyra in till stan igen, jag och Moa gick och träffa Filip. Hade det hur kul som helst, men det har man ju alltid med moa så... :')
Sen efter ett tag så åkte jag till Odensala och var med Jesper och Julia. hahahhahahaa. det var nästan den roligaste stunden i mitt liv.  vi är grym. Vi satt i Jepsers husbil och ja, myste .
Sen kom Robin, så då gick vi till ica och vi var där och hade det grymt till typ halv 11 då min buss kom.
När jag hoppat av bussen här nere i stan mötte jag Alex och Christian. Dom följde med mig till min port, så vi stog där och snackade ett tag och så.
Men nu är jag hemma.
Haft en underbar dag, tack allihopa !
Vi får hörs babes.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0