1 juni

Godmorgon !
Idag är det första juni, märks verkligen inte.
kallt, och blött. kul, nej !
Jag tycker faktiskt att vädret får ta och skärpa sig nu,
nu är det bara 8 dagar, och 3,5 skoldagar... KVAR !
Idag ska vi ha tårtbakartävling på skolan, så kameran följer med. Och i eftermiddag ska vi som jobbar i cafet på skolan, gå och fika på björkbacka cafet. Ja jag tänker i alla fall inte äta någon frukost, eller lunch.. Kommer spy då, kommer vara alldeles för mätt ikväll. och nej, det vill jag inte. Ikväll ska förmodligen världens bästavän sova hos mig !  love you

Vi får helt enkelt höras senare idag babes, och då kommer förmodligen lite pictures upp också :')


puss puss, ha det bra. take care





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0