on my way

Hola ! :)
Är hemma hos mamma nu.
Igår kväll kom pappa och hämtade oss, jag fick min present, 2000 kronor, sen  stack vi till innefickan och åt. Bland den godaste mat jag ätit !
Ni ska få se lite bilder senare.
När vi hade käkat klart gick jag pappa och joakim upp till pappas lägenhet, vi hyrde tre filmer som vi kollade på medans vi åt godis och myste som tusan. Sen sov vi där. Imorse när jag vaknade ( runt 10 ) så gick jag direkt till affärn, och köpte frukost. Också gick jag och köpte presenter åt Denise som fyllde år i Måndags. Jag ska nämligen på ett litet "kalas" hos henne ikväll.
Så Nu har jag fixat mig, och är ready to go ^^
Ni får se bilder på outfiten och så senare när jag kommer hem från denise. Eller imorgon !
Ha det bra !
Puss

Kommentarer
Postat av: Denise

FEEEEST HOOS DENISEEE

2011-07-13 @ 16:48:11
URL: http://aliceedenisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0