Måndagen den 11 juli

Hallå hejsan !
Idag har jag gjort jätte mycket. Stökat på som en jag vet inte vad. Men nu sitter jag här i min lilla soffa och tar det lugnt,andas !
Började dagen med att åka till elgiganten för att hämta ut några bilder som jag beställt. Sen for jag, farmor och Joakim till gammelfarmor. Pratade och umgicks. Sen for vi till affärn, jag köpte en sallad och Joakim klippte sig. Efter det så åkte vi till farmor, var ute, spelade lite fotboll, fikade, snackade umgicks som bara den ! Sen gick jag och Joakim hem, när vi var hemma började jag direkt med att städa lite. Mamma, Mathias och min bonusbrorsa Jonte höll på med mitt rum,. skruvade ihop massa saker och sånt, så jag hänkade på. Sen dammsög jag hela lägenheten typ. Den vart ju ganska dammig eftersom vi rensat massa lådor i mitt rum och så där. Men nu är mitt rum nästan klart, bara garderoben och lite små saker som ska fixas så ja, om kanske 2-3 dagar flyttar jag in på riktigt i mitt rum ! Woho ^^
Lovade ju er att jag skulle visa vad jag fick i födelsedagspresent så nu kommer det !
+ lite över 3000 kronor !
Jag har ännu inte fått något av pappa. Men ska träffa honom något denna vecka så vi får la se vad jag får ^^
Kom också på en till sak idag, jag har inte visar er mina tights som jag köpte för ett tag sen.
Gud vilket långt inlägg det blev! Men men, hoppas ni tog er tid att läsa ^^
take care!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0