home sweet home

Hallå !
Nu ligger jag i min sköna säng hemma i lägenheten. Det är jätte skönt att vara hemma, men kommer sakna härdalsyran, nu är det bara 1 år kvar till nästa härdalsyran :)
Vi kom hem runt halv 7, packade direkt upp allt och satt sedan igång med att sortera, rensa och sätta in bilder jag beställt i fotoalbum som jag köpte på dollarstore. Satt med det i nästan 2 och en halv timme. Ganska trött nu..
Jag har gått och blivit förkyld också, inte bra.
Kommer inga bilder idag, är för trött för det och det är över 100 bilder som ska upp !
Men, Nu kommer i alla fall bilder på det jag köpte den här veckan !












¨




det var allt !
Nu ligger jag på mattan i mitt rum och lyssnar på eric amarillo. Han är min drog just nu.
Nu ska jag sätta igång med lite träning ( stretching och magövningar ) .
hörs imorgon !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0