slut för idag..

Åh, äntligen har jag blivit klar med städningen, har rensat & städat garderoben, städat hela rummet.. tagit bort alla julsaker, möblerat om.. dammsugit. Har gjort sjukt mycket idag, och nu är jag alldeles slut.
Men snart kommer älsklings Julia, och vi ska åka till gb :)
Lite före och efter bilder :)
före:
ser ni hur mycket kläder det ligger i högen eller? och ser ni att det fortfarande hänger kvar massa kläder i garderoben? helt sjukt..
efter :
ja det ser ju i alla fall bättre ut, plus att jag har rensat massor så det finns till och med galjar över .. ^^
till rummet dådå.
före städningen och möbleringen:
efter :
nu fattas bara en sak..
och det är sängen.
ska få en alldeles vanlig 90 säng eller vad det nu blir för storlek.
åh vad jag längtar !!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0