busungen Lily!

Goddagens :)
har nästan nyss kommit hem från julgransplundringen, och jäklans vad kul det var.
Jag och morfar kom dit tidigare än lily, hon kom dit kl 12. Men innan hon kom fixade vi i ordning och lite sånt, och sen kom busungen Lily!
Jag och Morfar och såklart Lily dådå, stog i entrën och tog betalt och gav ut lotter.
Sen gick jag och Lily in och dansade, och det kommer filmer på det senare idag, eller i värsta fall imorgon!
Tänkte i alla fall visa dagens outfit.
Hittade ett par sjukt snygga ringar också i mammas smyckeslåda... thihi!
dom passade perfekt till outfiten jag hade idag :)
nu ska jag fortsätta äta middag, som jag gör samtidigt som jag bloggar..
puss

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Låter roligt :)

2011-01-08 @ 13:04:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0