In the storm

Hejhej ! :)

Är hemma hos min lilla mormor nu, hon håller på och lagar mat. Jag ska äta här idag! ♥

Jag och min temagrupp var som sagt på stan idag.
Först var vi på Östersunds bostäder och pratade med
 Ulrika hon som ska berätta & svara på frågor om företaget.
Efter att vi varit där ( vi va där från halv nio till halv 12 ) så gick vi till Kebab city och åt lunch.
Riktigt kletigt, men gott som tusan ♥


Efter lunchen så gick vi runt på stan och intervjuade folk.
Det var storm, men som tur var var vi inne mest hela tiden under tiden vi intervjuade, eftersom...
Folket = Mamma, farmor & tre av farmors jobbarkompisar ;) ♥

Nu ska jag surfa vidare.

så vi hörs senare .


puss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0