Hej mitt vinterland

godmorgon !
Julia kom till mig igår efter fem. Vi snackade om allt och ingenting, pratade med mammsen, och skrattade. Sedan gick vi till Odenvallen och kollade på Bandy, sedan följde vi med Jesper hem! Haha vi har sjukt underbar roligt. Var där till typ halv 10 sedan gick Vi up mot mig, jesper skulle möta Simon, Jag skulle hem, och Julia till bussen. ¨Så vi tog samma väg ;) Haha Julia och Jesper hade lite snökrig på vägen dit, haha det såg lite roligt ut ;)
Gårdagens outfit.
Snart ska jag börja gå till bussen. Slutar skolan kl 10 idag, då har man JULLOV ! Ska bara dit för att dricka glögg, få betyg, byta julklappar och säga hejdå! :)
Sen efter det ska jag till Jullan.
Hörs
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0