Vägen dit är lång, men när vi väl är där blir den längre.

Goddag.
Är hemma nu. Haft en väldigt sorglig, men ändå glad förmiddag. Sorglig för att ta farväl av gammelmorfar, men glad blir den ju ändå när man tänker på hur roligt vi haft det med honom. Han var en väldigt speciell person som jag aldrig kommer glömma! Jag älskar dig Jabbe ♥
Jabbe har namnsdag idag ^^
Inatt sover jag hos Kusinerna, imorgon fyller Lily år. Hon fyller 5, stortjejen ! ♥
Kommer bli väldigt mysigt, längesen man sov där.
Nu kommer lite bilder från begravningen :)
Outfiten !
Nu ska jag packa lite tills inatt, vi hörs imorgon förmodligen eftersom jag inte kommer blogga hos kusinerna, eller ja vi får se.
Ha en fortsatt trevlig dag !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0