10 dagar kvar...

Godmorgon :)
Vaknade för en stund sen, och nu sitter jag óch Julia i soffan och försöker vakna lite till.´
Igår kväll kom först Robin och Viktor hit, vi kollade på film och myste på efter ett tag kom Oliver då knäppte vi lite kort och hade väldigt roligt ! Sen gick Oliver hem , och då drog vi andra till Ica och mötte Jesper. Sen gick vi hem till mig och pratade lite.
Sen gick Jesper hem då somnade vi.
Idag vet jag inte vad som händer, vi får la se ! ♥
Idag är det dessutom 10 dagar kvar till skolan börjar för mig.. Jag längtar faktiskt eftersom vi slagit ihop med en annan skola ♥
Men vi får höras något mer idag !
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag saknar dig min underbara vän!

2011-08-12 @ 14:00:01
URL: http://aliceedenisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0