Förkyld .. ♥

Godmorgon alla läsare! ♥
Josefine vaknade som förkyld idag, men ska ändå försöka gå på skolan ♥
Jag har ont i halsen, och nyser.. men inte feber, så denna dag ska jag nog kunna klara.. ♥
Dagens outfit får antingen komma senare, eller så skiter jag i den idag.
Orkar verkligen inte, plus att jag har världens tråkigaste outfit.
Jag hade i alla fall tänkt o äta frukost nu.
Mumms ♥
Vi ska kolla på film idag på skolan, sen efter lunch blir det Eget arbete. Så det blir helt enkelt en chilldag idag.
Imorgon är det värre.
Vi har elevensval, och jag tog film + EA första dagen, sen nästa dagen tog jag överlevnad.
Då ska vi ut i skogen o plocka bär typ?
hur kul är de ;)♥
Det enda som lät kul var agility, men jag har ju ingen hund att ta med så.. det sket sig.
Idag efter skolan, drar jag antingen till stallet, fast tror inte, vill försöka vila så gott det går idag kom jag på.
såhäär kan man ju också se ut ;)
Nu ska jag gå och äta frukost, så vi hörs senare idag! ♥
Puss

Kommentarer
Postat av: ddeniiseOlsson

Hallu! :)

Tack, du har också en jätte fin blogg! :D

2010-05-25 @ 10:43:39
URL: http://ddeniiseolsson.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Hejhej! Jo, jag gör min design själv :)

2010-05-25 @ 13:52:42
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0