Nu är det bara o vänta ........ :D

Hello! :)
Kom nyss hem från stallet, har varit där o fotat en sväng!
Sen kom mamma dit, gav mig lunch o skrev på kontraktet om att jag ska hyra en häst i sommar! :D
Nu är det bara några veckor kvar, så nu är allt "packat o klart"... hehe eller vad man säger ;)
bara o vänta, vänta o vänta...
Fyller som sagt 13 år då den 5 juli, samma dag som jag börjar hyra fjordingen ! :)
Lyckad födelsedag eller vad ? :D
Han på bilderna Heter Skrei, o det är han jag ska hyra :)
Inte jag som rider på sista bilden ! :)
men tog den bilden bara för o visa hur stor han e.
Han är inte jätte stor,
inte jätte liten.
MEN PERFEKT FÖR MIN LÄNGD! :D
Kommer aldrig växa ur honom, kommer inte bli längre än ca 165 cm ..
Ikväll så vill jag sova hos någon kompis.
Det är ju trots allt sommarlov, o man kan ju inte slänga bort all ledigtid.

Puss på er.
hörs senare!

Kommentarer
Postat av: FeLIciA♥

I ca 6-7 år

dd??

<33333

2010-06-14 @ 13:58:02
URL: http://feliciathofalk.webblogg.se/
Postat av: MyzaaN

oh va kul för dig :D kram

2010-06-14 @ 13:58:33
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0