Längtar ! :)

Godmorgon ! :)
sitter o njuter av frukosten just nu.
åhh, jag längtar super mycket till i helgen!
då ska jag åka upp till Österåsen.
På lördagen ska jag träna hoppning och dressyr och på söndagen så ska jag tävla i hoppning!

Önska lycka till? :)
förra året såg det ut såhär när jag tävla
Har massa bilder på när jag varit där! :)
har aldrig riktigt kommit på någon bra plassering men.. ;)
kul var det!
Så nu förstår ni kanske varför jag längtar?
jag och min kompis emma, ska bo i en kvarnn..läskigt !? ;D
hejdå!

Kommentarer
Postat av: lejla

svar : nej inget faktiskt ! :)

ska träffa lite kompisar senare . men nu segar jag bara ! x)

vad händer hos dej då ? =)

2010-06-04 @ 14:58:32
URL: http://nathaliieochlejjla.blogg.se/
Postat av: sandra ♥

nej, typ sitta och sega framför datan.

sjdå? :)<3

2010-06-04 @ 19:07:45
URL: http://caroliinesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0