Grillkväll i stallet.. hör han vad jag säger?

Godkväll! ^^
Kom nyss hem till bonuspappa, jag o mamma sover där inatt.
Vi har vart på grillkväll i stallet ! :D
bilder kommer imorgon :)
Har badat o solat idag med tess !
Jag och Tess red också, till några ängar idag o galopperade  o jobbade hårt med dom.
Skrei är lite speciell, han kan absolut inte koncentrera sig på träningen utan det skulle vara galopp galopp galopp hela tiden.

Tillslut fick jag nog o sa åt han exakt såhär:
- Skrei om inte du slutar nu så kommer du bli utan hö ikväll.
då jävlar vart de fart på han, han kom snabbt ner i form o trampade väl under sig o ja.
Hur underbart som helst kändes de.
Han vart en helt annan häst typ, han gick i form länge länge länge.
O när jag gav han eftergift, så gick han fortfarande kvar.
tänk om han visste vad jag sa?
väldigt scary..
så istället för inget hö, fick han en morot som belöning ^^
både hö, kraft o morot..
kan de bli bättre sa skrei o slickade mig på kinden innan jag låste stallet.
FINNS TYP INGEN UNDERBARARE HÄST.
så jäkla unik!
typ såhär underbar kändes han idag !
Bild lånad från google.
Han var så jävla fin!
Ha en fortsatt trevlig kväll! :)
puss

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: okej :) lite

2010-07-16 @ 23:40:17
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: du får sola solarium, det tar mest! :)

2010-07-16 @ 23:45:54
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0