Cykeltur!

Nu kommer ett långt inlägg om dagens cykeltur.
Mamma o jag bärjade cykla vid 5, då cyklade vi till Mathias på elgiganten, fixade några saker med min cykel som har lite smått damp ibland :)
sen köpte vi glass o njöt i solen där utanför elgiganten.
Sedan cyklade vi vidare till OKQ8 o pumpade mina däck.
Brabra :)
sen cyklade vi vidare igen, o denna gång till Kusinerna.
Mammas bror o ja orkar inte förklara, men då var bara Lily o Micke hemma :) Så då snackade vi lite med dom en stund, sen stack Micke då var jag mamma o Lily kvar, o den busiga treåringen kan man aldrig koppla av med ;) man ska leka leka leka hela tiden.
Men efter en stund kom Micke hem, då cyklade mamma o jag vidare till Pamela ( kusins moster ) , o hämtade Iris.
Nu e det bestämt, Iris ska flytta dit !
Blir sjukt bra :')
Då får jag träffa henne NÄR jag vill.
Hon och Cindy går ihop hur bra som helst.
Så på söndag flyttar Iris dit :)

Sen efter att vi varit där cyklade vi vidare till Ica o köpte bröd.
Sen cyklade jag och mamma hem till Mormor o fikade lite där o snackade o ja.
Mycket cyklande idag ska jag säga.
Sen cyklade mamma,iris o jag hem .
Gick fort som tusan ;)
O direkt när jag kom hem gick jag en "långprommis" med Iris.
gick inte direkt långt, men var ute länge :)
O nu sitter jag i soffan o planerar inför morgondagen med mamma.
Vi ska kanske åka på badet :)
Om det blir fint väder förståss.
Imorgon kväll ska vi på grillfest, också ska vi till stallet på ett litet möte o hämta nyckeln.
Sen på lördag så börjar jag ha skrei :)
Tjoho.
På måndag fyller jag år.
Kommer dock åska då.
Skitbajspissfan.
Iris ligger o sover.
O snart tror jag att jag också somnar ;)
Ha det bra alliphopa!
ses imorgon.
puss

Kommentarer
Postat av: lejla

svar : jasså :)

nja skulle kollat på den igår på bio men blev sjuk :s

så kanske annars läser jag boken ;)

ska du kolla på den då ? =D

2010-07-01 @ 23:02:47
URL: http://nathaliieochlejja.blogg.se/
Postat av: €lin --> Fotografi & Design | En tonårings liv

av; haha , ja tycker dom små hundarna är så gulliga!:)

ja, jag har: 7 hundar, 2 katter & 3 kaniner^^<3

2010-07-01 @ 23:17:41
URL: http://elinsdiary.blogg.se/
Postat av: €lin --> Fotografi & Design | En tonårings liv

IrländskVarghund, världens största hundras

och sedan jackrussel:)

2010-07-01 @ 23:50:07
URL: http://elinsdiary.blogg.se/
Postat av: €lin --> Fotografi & Design | En tonårings liv

sv; Dom heter: Ayla, Doyle, Effie & Zazza ^^<3

2010-07-02 @ 00:41:17
URL: http://elinsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0