Home♥

Godkväll ♥
Now i am home ♥
Känns ganska tråkigt men ändå skönt.
Liksom kommer sakna släkten as mycket. Men skönt att få sova i sin egen säng.
även fast gästrummets sängar som jag o farmor sov i va skönare ! ♥

Har packat upp allting nu, och ska snart ta mig lite fika.
Flygturen gick bra, som vanligt ♥

Måste bara berätta en sak.
att när vi landade, så hade vi hämtat resväskorna, vi var helt klara.
så tänkte vi, men kommer inte farfar snart han skulle ju vara här för en kvart sen..
farmor sa då..
- Han har säkert somnat framför teven.
tror ni inte att hon hade rätt eller?
vi ringde o han hade tydligen somnat framför teven.
HAHAH!♥
Tänkte visa dagens outfit nu i detta inlägg.
blir det sista för idag.
men imorgon kommer det upp massa bilder från dagen.
och planer för dagen.
Dagens outfit




Ny kofta från gina tricot.
köptes igår.
btw. ser ut som ner gula knappen ska va gul.
men de ska den inte, bara ljuset på kameran som mixar till de ;)

Godnatt och sovgott ! ♥
hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: l a b i i o s r o s a d o s ♥

svar: najsigt! ska sova nu.. godnatt sötnos!^^

2010-08-09 @ 00:09:18
URL: http://labiiosrosados.blogg.se/
Postat av: idah

Haha jag har ingen bestämd tid direkt och dom senaste dagarna har jag lagt mig FÖR sent.. runt 3-4 nångång och de är inte bra :p

2010-08-09 @ 00:23:44
URL: http://aydah.blogg.se/
Postat av: Anonym

8 sj?

2010-08-09 @ 15:51:46
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0