Tick Tack !

Hejsan svejsan ! Har kommit hem nu från stallet. Först så mötte jag Elina i bussen , sen när vi kom fram till stallet gick vi in i stugan och roade oss med alla !♥
Efter ett tag gick vi ner till ängen bakom stallet och tog kort på när Elinas Häst Bilbo fick mumsa på lite gräs ♥

Jag lovar och svär att ni kommer få se bilderna ! ♥
Men nu har jag lite stressigt , ska fixa inför skoldagen imorgon , sen ska jag städa mitt rum , kommer troligtvis också göra mig ett glas saft , och om jag hinner så sätter jag mig vid Bloggen igen ♥

Måste bara påpeka det att , det var jätte längesen jag skrev något inlägg om saker som tex , Sevärdheter i Rom .
Tänkte att om jag hinner så kanske jag kan hitta på något kul att skriva om ! ♥

Tick Tack vad klockan tickar iväg.
Ha en trevlig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

vilken fin bild!

:)

2009-09-03 @ 21:13:24
URL: http://mgj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0