Stan idag !

Hejsan :)♥

Vaknade vid 9 imorse , jag och mamma åt go frukost .
Mathias och Rebecca kom och hämtade oss sedan , Mathias skulle klippa sig och medans han gjorde det gick jag och Rebecca och kolla lite på stadens affärer !

Josse today !

Haha , när jag och Rebecca hade gått på stan ett tag och skulle leta efter mamma och Mathias så möttes vi av Micke Mojo som spelade blues mitt på torget :D Micke är som sagt min morbror ! Jag spelade faktiskt in när han spelade .♥

Micke Mojo the man !

Visst är han duktig :D

Här är sista videoklippet !

Efter att vi lyssnat på honom åkte vi hem och fikade , och nu ligger jag och Rebecca i sängen med datorerna ♥

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0