I väntan på maten !

Hallojs alla trevliga läsare !
Som jag har förstått det så är alla mina läsare väldigt dåliga på att kommentera..


 
Vaknade strax innan sju imorse , jag klev upp och satt mig lite vid datan ! Efter ett par minuter klädde jag på mig och fixade mig och packade till skolan ! I efterhand åt jag lite frukost och borstade tänderna ! ;) ♥
Klockan tickade plötsligt iväg och jag åkte bil till skolan .
När jag kom fram till skolan packade jag som vanligt in mina saker i skåpet och tog med mig Engelska sakerna från skåpet , Engelska var den första lektionen på dagen!
Efter att Engelskan var klar fortsatte dagen med EA ( Eget Arbete ) Lektionen var ganska kort , men strax där på fick vi rast . Efter rasten var det SO ( SamhällsOrienterade ämnen ) . Sedan var det lunch och efter lunchen hade  det blivit dags för NO ( Naturorienterade ämnen ) . Skoldagen slutade där med klockan 14:25 och jag åkte buss till farmors jobb. Och nu är jag här HEMMA hos Farmor.

Nu ska jag äta , men ni får ha det så bra !

Det fick bli en bild på mig och Luna , Ridlägret - 08 ♥


Kram ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Det va en väldigt fin bild, hoppla hoppla :D

2009-09-08 @ 16:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0