soligt väder ... ♥

Jag blir så himlans glad när jag tittar ut genom  fönstret och ser solen !
Hoppas vädret håller sig idag , då kan jag nog ta med mig Farmor och gå ut på stan en sväng . Ska sova hos henne nu några dagar för att Pappa ska åka till Göteborg och kolla på Madonna ,

Haha , Hästen pratar med några andra hästar. Inte något märkvärdigt men det låter så gulligt ;)♥

 

Jag tycker låten är sjukt bra , men denna är ju remix på originalet . Men Originalet är bäst tycker jag !

 

Han kan inte sluta skratta , på killen bredvids röst x')


Nu tänker jag gå och äta frukost !♥

Kommentarer
Postat av: Lina :)

haha, hästen är så söt ! :D <3

2009-08-08 @ 10:20:49
URL: http://liinawesterberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0