Mysigt ♥

åhh , jag tycker det är så mysigt att sitta på sitt rum och bara njuta ! alltså att bara ta det lugnt , som att chatta på msn , och kanske läsa en bok eller blogga !♥

När jag väl har börjat skrivat något , kan jag bara inte sluta ! Så detta inlägg kan nog bli ganska långt , men det som är , är att jag inte vet vad jag ska skriva om , så ibland kan det komma upp några saker om dagen , eller om mina kompisar eller vad jag gör ;O ♥

I början på min blogg skrev jag att jag hade fått nackspärr , fy tusan , liksom det var som om man var förlamad i nacken .. kunde absolut inte vinkla huvudet till vänster . Usch ! Men det jag tänkte säga var det att , jag har väldigt ont i nacken ... eller ja , jag fick ont i den nu . Förstår inte varför , hoppas inte att jag vaknar upp imorgon och fått nackspärr :S

Nu börjar jag känna att jag skrivit ganska långt , och kan börja avrunda !

Hoppas ni tog er tid att läsa vad jag skrivit om ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0