skolan igår.

Tänkte att jag skulle berätta lite om vad som hände på skolan igår.

Först när jag kom dit , så skulle vi ha Gympa , men jag har ju en halsinfektion. Så jag gick upp i klassrummet med Jens , han hade typ gjort illa sig.  ahh , vi gjorde lite saker , satt i soffan , prata , spela data , Jobbade , skrattade .. Haha ja ;)

När alla andra kom upp , så hade vi rast, sen svenska . Sen gick vi på lunch det var ströbakad fisk och potatis .  Efter lunch var det matte.  Vi fick jobba ute om vi ville , så alla gick typ ut. Men några stanna kvar i klassrumemt och spela kort, bland annat jag !

När matten var slut hade vi engelska ,  vi skulle typ göra nå korsord . Efter engelskan var skoldagen slut klockan 14:00 ! 

Då sprang jag till bussen och åkte hem :'D 

Det var lite sen igår. ;) <3

Puss o kram.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0