Today wednesday

Godkväll!
Sitter i min rosa mysdress, och en handduk i håret. Kom nästan nyss ut från duschen. Hoppade direkt in i den efter dansen, fresh!
Ska snart träna magen också.
Har sjuuukt med ångest just nu, proppade i mig 3-4 kakor hos mamma. Och sedan åt jag världens godaste middag typ. Åååångest... Varför har jag blivit sådan ? Lite läskigt faktiskt...
aja...
Efter skolan idag så kom mamma och hämtade mig, det var så dåligt väder så jag skippade att promenera ner till stan med Leon. När vi var nere på stan så köpte vi bland annat en avslutningsklänning till mig som jag måste byta imorgon då den var för liten..
Sedan tog jag och Leon bussen hem och myste som tusan. Runt sex tiden åkte jag och mamma in till akuten med Leon, ingen fara vi ville bara kolla läget då han fortfarande har det lite jobbigt i luftrören. Men han var så galet glad så ja det gick som det gick. Nuppen, älsklingsbebisen
Skoldagen gick faktiskt ganska bra... Jobbade på bra, och är nöjd över dagen i helhet.
Hoppas på en toppendag imorgon också.
Kan berätta lite vad som händer imorgon!
Efter skolan åker jag in på stan och möter upp emma, vi ska kolla på lite tyg till våran dräkt som vi ska ha på SM nästa helg... PEPP SOM FAN ÄR VI!
Efter att jag varit på stan med emmsa så ska jag förmodligen träffa kusin. Prata och mysa så som vi brukar. Och sedan blir det dans.
Men vi hörs imorgon sunshines.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa klänningen? :)

2012-05-09 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0