Försvinn ångest, försvinn

Jag har sådan otrolig ångest över ALLT jag äter just nu, detta har kommit så plötsligt. Blir faktiskt ganska rädd, kanske till och med orolig för mig själv. Har aldrig känt såhär förut. 
Någon av mina läsare som har något tips, eller är/har varit i samma situation?
______________________________________________________________________________________________
Godkväll...
Kom precis hem från discot. Är jättetrött och ska snart träna lite innan jag ska sova.
Det var ganska kul att jobba på discot, speciellt att dansa ;)
Imorgon väntas en stor dag. Ska luncha med Emmsa på törnes, också ska vi köpa tyg till vår dräkt som vi för tillfället ska ha.
Godnatt.
Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0