Nostalgi på högsta nivå

Hallå där !
Anledningen till att jag inte uppdaterat är för att igår kväll låg jag och bror och kollade på sagan om ringen tills vi tillslut somnade. Nostalgi på hög nivå. Haha, kommer aldrig tröttna på de filmerna..
Sedan imorse och tills nu har jag städat. Hela mitt rum, hallen, köket.. lite överallt kan man säga.
Har även busat med Leon. Nu är jag helt slut men vill ändå komma ut. Så jag ska snart slänga på mig träningskorna och sticka ut på en promenad. Det blir toppen !
Ikväll åker vi till pappa. Så måste även packa lite.. hinner nog med det också :) Klockan är ju inte ens två .. hehe !
Ni får en det underbart så hörs vi snart igen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0