Måndag ..

Hejsan!

Kom nästan precis hem. När jag och julia vaknade så la vi oss ute i solen en stund och åt äpplen. Gott!
 
Sedag tog vi bussen in till stan och jag fick med mig dessa två plagg hem !
 
Igår kväll så hämtade Julias mamma upp mig efter Julias träning. Då åkte vi direkt till donken och köpte med oss mat. Sedan åkte vi hem. Fixade oss lite, sedan drog vi till Odensala. Och vi hade kul som vanligt, på vårt eget lilla vis.... haha ! Sen efter elva cyklade vi till torvalla, pallade rabarber, sedan cyklade vi hem till Julia. Fikade också träffade vi simon och johan en sväng innan vi la oss i sängen och pratade till typ 3 inatt.. Jag somnade ganska sent då jag mådde illa men det gick över.
 
Några mobilbilder från både konfan och kvällen igår.
 
 
nu ska jag bada och fixa mig lite. Ikväll ska jag in till Odensala och träffa folk. Kanske sover hos julia inatt igen också.
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0