Pluggis nr1

Hejsan svejsan!
Kom in för typ 10 minuter sen. Jag och Julia drog till gården och vet ni vad vi gjorde?! Jag Julia och Johan ( en kille som jobbar på gården ) åkte ´till ica och köpte ingredienser . Sedan bakade vi chokladbollar. Haha blev lite kaos och sådär men vafan vi hade grymt kul. Vi kollade dessutom på film och myste.
Imorgon slutar jag klockan 1. Så då ska jag väl först hem sedan ska jag på gården med Emmis och Jullis för att träna dans. Också blir det även dans på kvällen.
Har pluggat som en gris idag... ( bokstavligt talat )
Hörs imorgon. Nu ska jag tvätta bort sminket och sedan krypa ner i sängen med en kopp te och en bok.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0