Hööööst

Hej igen !
Är hemma just nu! Hade en väldigt trevlig dag på stan. Och gofika blev det, såklart också!
Ligger i sängen och halvsover. Men måste in med lite bilder innan jag somnar.
Så nu kommer bilderna från övernattningen och bilder på det jag fick av min älskade mormor idag på stan, och dagens outfit och några övriga bilder.
Enjoy it.
sötmelker. Haha jag sov på honom en stund i natt. Han är så mysig !
Dagens outfit här då :)
Huvtröja/ Emmas, Monki
Tights / Mammas, men jag har fått dom, vet ej vart ifrån dom är köpt.
det jag köpte :
Höööst
Godnatt. eller nått....
Ikväll blir det Filmmys med Emma och Tobias och kanske någon till. Vi får se.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0