Trevligt trevligt !

Godmorgon allesammans ! ♥
Jag och Rebecca gick och la oss i mathias och mammas säng igår natt, och kollade på film ! Jag vet inte riktigt vad som pågick efter att filmen var slut , för att vi sa vad jag kom ihåg i alla fall ..
- Godnatt.
- Godnatt!
Sen somnade väl båda då ... men när jag vaknade imorse låg jag i Jontes säng, antingen har jag gått i sömnen eller så är det någon som lagt mig där !♥ Det är nog mer troligt än att jag gått i sömnen , för att det brukar jag inte göra:)
Men det var en fantastiskt rolig kväll iallafall , jag och Rebecca tränade lite på danserna inför uppvisningen nu vid frukosten och uppvisningen på folkets hus ! ♥
Plus att vi såg en igelkott igår kväll , jag tog kort.. Titta !

HAHA , jag döpte den till Gunnar bara för att han liknade en Gunnar ! ♥


Ha det så bra , puss ♥

Kommentarer
Postat av: M

2009-09-09 @ 16:34:34
Postat av: mingela

Nu blev jag sugen på en korvstut m mos och en puss av Igelkotten Gunnar!

2009-09-09 @ 16:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0