Ändrade Planer !

Hej!

Klockan är strax efter 1 , och jag har faktiskt slutat skolan för idag !

För det första , jag skulle ju till tandläkaren 12:20 , inte sant? Så jag skippade lunchen på skolan och Farmor kom och hämtade mig. När vi kom till tandläkarhuset eller vad det heter ? ;) så var vi lite tidigare men vi anmälde mig att jag var där till hon som satt där i luckan. Hon sa att jag inte skulle vara här , utan att jag fått återbud? man blir lite fundersam då.. Jag vart väldigt förvånad , men det visade sig att min tandläkare hade fått ryggskott. ( varför har ingen sagt det till MIG ) jag hade lika gärna kunnat vara med nu på gympan om jag vetat det , men nej nej det får man inte veta förän man kommer dit.

Iallafall så åkte jag och åt på Frasses , efter det åkte jag och Farmor ner på stan och köpte 5 mappar  till mig , Också köpte vi en stor plopp och delade på ! :D firade med en plopp eftersom att jag inte behövde gå till tandläkaren ! 

På lördag är det Klubbmästerskap på denna fina ponny , jag har nog rätt om jag säger , Det kommer gå hur bra som helst ! ♥

 

Nu är jag hemma och har tråkigt , Vill hitta på något eftersom det är så bra väder ute ! Men ingen har ju slutat skolan än , så det är ganska svårt !♥

 

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0